تناسب اندام

دسته بندي : کتاب » آموزشی
با موثرترین گیاهان دارویی و دمنوشها و راه حل های خانگی و طبیعی و با یک رژیم غذایی مناسب به تناسب اندام برسید
دسته بندی: کتاب » آموزشی

تعداد مشاهده: 2902 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: بسم الله با عرض سلام امیدوارم همیشه سلامت و موفق ب

حجم فایل:482 کیلوبایت

 قیمت: 49,900 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    بسم الله
    با عرض سلام امیدوارم همیشه سلامت و موفق باشید
    در این مقاله همه نکات را درمورد کاهش وزن و چربیسوزی و رفع چاقی توضیح داده ایم تا خیلی راحت به تناسب اندام برسید
    فهرست مطالبِ:
    1. قویترین معجون چچربیسوز شکم و کاهش وزن
    2. چندتا دمنوش چربیسوز قوی با طرز تهیه و استفاده اش براتون معرفی میکنیم
    3. سبزیجات کاهش وزن رو معرفی میکنیم
    4. همیاران لاغری رو معرفی میکنیم
    5. یک برنامه غذایی (رژیم) براتون گذاشتیم
    در آخر مهمترین نکات درمورد رژیم لاغری رو حتما بخونید
    معجون سوزاندن چربی شکم
    معجونی که کارش سوزاندن چربی شکم است + دستورتهیه
    چربی شکم و پهلو شاید اصلی ترین علت مراجعه 90 درصد از افرادی است که به پزشک متخصص و باشگاه های ورزشی ماجعه می کنند ، بد نیست این معجون گیاهی را نیز امتحان کنید.
    کاهش چربی های داخل شکم در هشت هفته
    چربی های داخل شکم سخت ترین نوع چربی برای آب شدن است و ممکن است تأثیراتی روی سلامت زنان و مردان در همه سنین بگذارد.
    چگونه چربی های اضافی شکم را در منزل نابود کنیم؟
    چربی های کنار روده و شکم بسیار برای بدن مضر است. این نوع چربی هورمون هایی شبیه کلسترول تولید می کند و تأثیراتی روی تولید انسولین بر بدن می گذارد و خطر دیابت نوع 2 و بیماری قلبی بالا را بالا میبرد.
    دارچین برای لاغری و سوزاندن چربی های شکمی:
    طرز تهیه داروی طبیعی برای سوزاندن چربی های شکمی:
    1. دارچین
    2. یک قاشق ریشه قاصدک
    3. یک قاشق زنجبیل
    4. یک دوم فنجان آب
    5. 2 قاشق عسل
    6. پنج برگ نعنا
    طرز تهیه معجون از بین برنده چربی های شکم:
    همه مواد را ترکیب کرده و بگذارید تا بجوشد .
    بعد از جوش آمدن آن با گرمای کم در 10 دقیقه بگذارید بپزد.
    نحوه استفاده:نوشیدن 3 بار در روز به مدت 3 بار در هفته و البته به صورت ناشتا
    این معجون ضد چاقی و لاغر کننده بعد از خوردن ناهار به هضم غذا و پاک کردن روده کمک می کند و بهتر است قبل از رفتن به رخت خواب نیز استفاده شود.
    دمنوشهای لاغری
    1. دمنوش برگ بو و دارچین
    دمنوش برگ بو و دارچین
    مواد لازم
    چوب دارچین :1 تکه 3 گرمی
    برگ بو : 2 برگ
    آب : 1 لیوان (200 میلی لیتر)
    روش تهیه دمنوش لاغری برگ بو و دارچین:
    آب را بجوشانید و سپس چوب دارچین و برگ بو را به آن اضافه کنید. اجازه دهید به مدت حدود 20 دقیقه بجوشد و سپس به مدت 10 دقیقه دم بکشد. دمنوش را صاف کرده و هر روز صبح به صورت ناشتا میل کنید. این کار را تا 10 روز ادامه دهید. سپس 1 هفته مصرفتان را قطع کنید و دوباره دوره را شروع کنید.
    2. دمنوش مریم گلی با عسل و لیموتر
    دمنوش مریم گلی با عسل و لیموترش
    مواد لازم
    مریم گلی تازه یا خشک : 15 گرم
    آب : 1 لیتر
    آب لیموترش: 1 عدد
    عسل :1 قاشق غذاخوری
    روش تهیه دمنوش لاغری مریم گلی با عسل و لیمو ترش:
    مریم گلی و عسل را به آب جوش اضافه کرده و 20 دقیقه بجوشانید. سپس زیر شعله را خاموش کرده و 15 دقیقه صبر کنید تا دم بکشد. در نهایت دمنوش تان را صاف کنید. سپس آب لیموترش را به آن اضافه کرده و در طول روز میل کنید. می توانید این درمان را تا 5 روز ادامه دهید و سپس 5 روز استراحت کنید.
    3.دمنوش تخم کتان برای لاغری
    دمنوش تخم کتان می تواند در کاهش وزن و لاغر شدن بسیار مفید باشد . دمنوش تخم کتان می تواند به شدت در افزایش سوخت و ساز بدن موثر باشدو اشتها را کاهش دهد .
    لاغری 7 کیلویی در ماه با تخم کتان
    طرز تهیه دمنوش تخم کتان برای لاغری
    یک قاشق پودر تخم کتان را در قوری بریزید و آب جوش را به آن اضافه کنید و بگذارید به مدت 30 دقیقه دم بکشد.این دمنوش را از صافی عبور دهید و آن را نوش جان کنید.
    4. دمنوش چای ترش
    گل های گیاه چای ترش یکی از بهترین گیاهان طبیعی برای لاغری و داشتن شکمی تخت محسوب می شوند. این گیاه سرشار از آنتی اکسیدان ها است و به دفع چربی ها و نو کردن بافت های بدن و تقویت عضلات کمک زیادی می کند. شما می توانید چای ترش را از عطاری ها تهیه کنید.
    چای ترش یکی از بهترین گیاهان طبیعی برای لاغری و داشتن شکمی تخت است
    مواد لازم
    گل چای ترش : 10 گرم
    آب : 1 لیوان معادل 200 میلی لیتر
    روش تهیه دمنوش لاغری چای ترش:
    آب را بجوشانید و زمانی که به جوش آمد گل های چای ترش را به آن اضافه کنید و اجازه دهید به مدت 15 دقیقه با حرارت ملایم بجوشد. سپس زیر شعله را خاموش کرده و بگذارید 10 دقیقه بماند. در نهایت چایتان را صاف کرده و دو بار در روز میل کنید. این روند را به مدت 10 روز ادامه دهید و سپس 5 روز استراحت کنید. می توانید چای ترش را به صورت خنک و همراه با یخ نیز میل کنید. رنگ قرمز و طعم مطلوب آن به دلتان می نشیند.
    سبزیجات و میوه‌های لاغر کننده و چربی سوز:
    برخی سبزیجات برای لاغری و چربی سوزی مناسب هستند و به عنوان سبزیجات غیر نشاسته ای شناخته می شوند که حاوی کالری کمی هستند و می توان از آنها در رژیم غذایی استفاده کرد. برخی از این سبزیجات شامل کنگر فرنگی، مارچوبه، ذرت شیرین، جوانه لوبیا، هویج، گل کلم، کرفس، خیار، کلم پیچ، تره فرنگی، تربچه، قارچ، بامیه، پیاز، رازیانه، بادمجان، پیازچه، کدو سبز، فلفل دلمه می باشند.
    سبزیجات چربی سوز در رژیم غذایی به شما کمک می کند تا سریعتر به اهداف خود برسید، زیرا سبزیجات سرشار از آب. آنتی اکسیدان. ویتامین ها. مواد معدنی و فیبر هستند که به شما در سیر شدن و مدیریت وزن و لاغری و سلامتی بدن کمک می کنند. از آنجا که هضم فیبر مدتی طول می کشد، به همین خاطر جلوی شما را برای پرخوری می گیرد.
    سبزیجات و میوه های لاغر کننده شکم
    سبزیجات از جمله مواد غذایی هستند که می توان آنها را به طور نامحدود در رژیم غذایی خود قرار داد، البته اگر سبزیجات غیر نشاسته ای باشند و به صورت خام یا بخارپز آنها را مصرف کرد و هیچ روغنی نداشته باشند. که برای داشتن یک سبک زندگی سالم ضروری است
    1- اسفناج و سایر سبز برگ ها
    اسفناج و سایر سبزیجات با برگ سبز مانند کلم پیچ، کاهو برای سوزاندن چربی های شکم عالی هستند و همچنین بسیار مغذی می باشند. برخی مطالعات در مورد چربی سوزی اسفناج انجام شده است و این گیاه را در گروه سبزیجات چربی سوز طبقه بندی کرده اند. سعی کنید در صبحانه یا نهار خود کمی اسفناج پخته اضافه کنید تا بدن شما برای برخی از چربی سوزی های مهم آماده شود.
    2- قارچ
    قارچ ها بسیار خوشمزه و یکی از مواد غذایی مورد علاقه گیاهخواران و غیر گیاهخواران است و دارای ارزش غذایی بسیار بالایی می باشد. قارچ ها با تنظیم سطح گلوکز در خون باعث کاهش وزن و چربی سوزی می شود. قارچ سرشار از پروتئین است و می تواند به شما در افزایش متابولیسم و در نتیجه کاهش چربی کمک کند.
    3- گل کلم و کلم بروکلی
    کلم بروکلی جدا از فیبر های با کیفیت و بسیاری از مواد معدنی و ویتامین های تقویت کننده سلامتی، حاوی مواد شیمیایی گیاهی است که به افزایش چربی سوزی در بدن کمک می کند.
    گل کلم همچنین علاوه بر خواص سیر کنندگی بالایی که دارد می تواند به مبارزه با نفخ شکم کمک کند و حاوی فیتو مغذی سولفورافان و همچنین مقادیر زیادی فولات و ویتامین C است.
    4- کدو تنبل
    کدو تنبل کم کالری و سرشار از فیبر است و یکی از بهترین سبزیجاتی است که می توانید در رژیم لاغری قرار دهید . از این گیاه می توانید به شکل خرد شده در سالاد، اسموتی و نوشیدنی از آن بهره ببرید. کدو تنبل می تواند به شما کمک کند سریعتر به اهداف خود برسید.
    5- هویج
    هویج یکی از بهترین سبزیجات کم کالری است که در رژیم لاغری شما شامل می شود. هویج هم از نظر فیبر محلول غنی است و می تواند به کاهش وزن سالم کمک زیادی کند. بهتر است هویج را با میوه ها یا سبزیجات دیگر مخلوط کنید تا یک چربی سوز سالم و غنی از مواد مغذی ایجاد شود یا آن را با غذاهای گوشتی مصرف نمایید.
    6- لوبیا
    لوبیا یکی از سالم ترین غذاهایی است که می توایند مصرف کنید، اما به طور خاص می تواند به شما در کاهش چربی شکم کمک زیادی کند، زیرا غنی از فیبر محلول است و با التهاباتی باعث تجمع چربی شکم می شود مبارزه می کند. مصرف لوبیا می تواند به کاهش خطر چاقی کمک زیادی کند.
    7- مارچوبه
    مارچوبه به اندازه سایر موارد موجود در این لیست جزو گیاهان محبوب نیست، اما وقتی صحبت از چربی سوزی و لاغری می شود یک ماده غذایی شگفت انگیزی است. مارچوبه حاوی آلکالوئید است که به طور مستقیم بر روی سلول ها عمل می کند و باعث تجزیه چربی می شود. می توانید مارچوبه را تفت دهید و یا خام آن را مصرف کنید.
    8- خیار
    خیار برای سم زدایی از سیستم بدنی شما بسیار مفید است و به دلیل وجود آب و فیبر باعث احساس سیری می شود و نیاز شما را از خوردن غذای بیشتر منع می کند. خیار می تواند به چربی سوزی کمک زیادی کند زیرا یک گیاه کم کالری است و از این رو می توانید به عنوان یک میان وعده سالم از آن استفاده کنید.
    9- نخود سبز
    نخود سبز منبع عالی از فیبر است و تقریبا 9 گرم در هر فنجان وجود دارد و دارای مواد مغذی زیادی است. از این مواد غذایی می توانید در سوپ، گوشت یا ماکارونی استفاده کنید.
    حالا نوبت به معرفی ادویه هایی میرسه که برای چربیسوزی و کاهش وزن خیلی موثر هستن
    ادویه‌های همیار لاغری
    دارچین
    برای لاغری و کاهش وزن سریع با استفاده از پودر دارچین توصیه می شود
    500 میلی گرم دارچین در وعده صبحانه، 1000 میلی گرم در وعده ناهار
    ۵۰۰ میلی گرم در وعده شام
    میل کنید و به همین سادگی در عرض 5 روز کاهش وزن را در خود آغاز کرده باشید.
    دارچین و عسل
    عسل و دارچین برای لاغری ، بیماری های قلبی، آرتروز دندان درد، تنظیم فشار خون، استرس مفید می باشد و یکی از بهترین معجون های طبیعی و پر خاصیت است که با بسیاری از مشکلات بهداشتی از قبیل کاهش چربی و کلسترول مبارزه می کند. دارچین و عسل می تواند به خوبی باعث کاهش کلسترول شود و همچنین می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند و سطح انسولین را نیز تنظیم کند.
    عسل و دارچین باعث احساس سیری بیشتری و همچنین کاهش هوس غذایی می شود.این معجون می تواند به جلوگیری از چربی در بدن کمک کند. با این حال فقط در صورت مصرف منظم میتوان به نتایج عالی رسید.
    بهترین زمان مصرف دارچین و عسل برای لاغری:
    بهترین زمان برای مصرف دارچین برای لاغری به همراه عسل نیمی از لیوان را صبح ناشتا و نیمی از لیوان بعد از نهار یا شام می باشد
    طریقه مصرف عسل و دارچین برای لاغری
    ترکیبی از این رژیم عسل و دارچین برای کاهش وزن و مشکلات مختلف سلامتی اکیدا توصیه می شود و با داشتن یک رژیم کم کالری و متعادل محبوبیت این معجون را قطعا در شما افزایش میدهد.
    عسل و دارچین می تواند به چند طریق مختلف برای کاهش وزن و لاغری مصرف شود و به بدن امکان تجمع چربی در بدن را نمی دهد و در نتیجه باعث کاهش وزن و لاغری می شود.
    روش اول مصرف عسل و دارچین
    یک قاشق چایخوری پودر دارچین ارگانیک را در یک لیوان آب جوش اضافه کرده و خوب مخلوط کنید. سپس حدود 10 تا 15 دقیقه بگذارید بماند تا دم بکشد و صبر کنید تا به دمای اتاق برسد. سپس عسل ارگانیک را اضافه کنید و هم بزنید و نیمی از آن را با معده خالی و نیمی دیگر را 45 دقیقه بعد از غذا بنوشید.
    نوشیدن آن را دو بار در روز ادامه دهید، این امر به کاهش وزن کمک می کند و باعث می شود شما را لاغر، جوان و زیبا کند.
    روش دوم مصرف عسل و دارچین
    یک قاشق چای خوری عسل خام را با نصف قاشق چایخوری پودر دارچین مخلوط کنید.سپس آن را با یک لیوان آب جوش مخلوط کرده و مخلوط را به 2 قسمت مساوی تقسیم کنید. بگذارید چند دقیقه خنک شود و یکی از این قسمت تقسیم شده را قبل از صبحانه و دیگری را 30 دقیقه قبل از نهار یا شام مصرف کنید.
    روش سوم مصرف عسل و دارچین
    یک قابلمه برداشته و یک لیوان آب درون آن بریزید و سپس بگذارید بجوشد و نصف قاشق چایخوری دارچین آسیاب شده به آن اضافه کنید و آن را در آب به خوبی مخلوط کنید تا هیچ توده ای باقی نماند. سپس از روی حرارت بردارید.
    سپس 30 دقیقه صبر کنید و یک قاشق چای خوری عسل به آب دارچین اضافه کنید و آن را مخلوط نمایید. این معجون را در یک کاسه کوچک بریزید و درب آن را محکم ببندید تا از کریستال شدن عسل جلوگیری شود و آن را در دمای اتاق نگه دارید. این کار را برای کاهش وزن انجام دهید و مرتب آن را مصرف کنید.
    طرز تهیه دمنوش عسل و چوب دارچین
    یک چوب دارچین بلند را برداشته و آن را تکه تکه کنید و آن را در یک قوری بریزید . سپس 1 و نیم لیوان آب جوش به آن اضافه کنید و درب قوری را بگذارید. حالا بگذارید دارچین حدود 10 دقیقه بماند و سپس چوب های دارچین را به وسیله صافی جدا کنید. با مخلوط کردن یک قاشق چای خوری عسل در این دمنوش. از این دمنوش عسل و دارچین لذت ببرید و آن را به صورت مرتب بنوشید تا باعث لاغری و کاهش وزن شما شود.
    هل
    برای اینکه از خواص بی‌نظیر هل بهره‌مند شوید کافی است یک یا چند عدد از این ادویه‌ی خوش عطر را داخل قوری چایتان بیندازید و یا یک عدد را به فنجان قهوه‌تان اضافه کنید. همچنین می‌توانید یک قاشق چای‌خوری دانه‌های ریز هل را در یک فنجان آب جوش و در حرارت ملایم دم کنید. بعد از غذا یک فنجان از این دم کرده‌ی معطرتان را میل کنید و بدون دردسر به هدف لاغری‌تان نزدیک‌تر شوید.
    چوب میخک
    چوب میخک نیز یکی از آن همیاران لاغری فوق‌العاده موثر است. زمانی که دلتان می‌خواهد ریزه‌خواری کنید و دنبال چیپس و پفک و یا هله‌هوله‌های دیگر می‌گردید یک عدد چوب میخک را در دهان گذاشته و شروع به جویدن کنید. درست است که در ابتدا طعم بی‌نظیر و خوبی نخواهید چشید اما خاصیت بی‌حس‌کنندگی ملایم آن خیلی زود پرزهای چشایی را با طعم آن همسو می‌کند. توصیه می‌کنیم برای بهره‌مندی از خواص بیشتر این ادویه برای خودتان چای سبز درست کرده و به آن یک عدد چوب میخک، چند دانه‌ی هل و همچنین یک عدد چوب دارچین (کوچک) بیندازید و بعد از غذا میل کنید. این چای معجزه‌گر به راحتی اشتهایتان را کنترل کرده و به روند چربی‌سوزی کمک زیادی می‌کند.
    زردچوبه
    در مورد خواص زردچوبه می‌توان مقاله‌ها نوشت. این ادویه‌ی زرد که در هر آشپزخانه‌ای پیدا می‌شود علاوه بر اینکه سطح سلامتی را ارتقا می‌دهد، به جذب و هضم هر چه بیشتر چربی‌ها کمک زیادی می‌کند. به همه‌ی غذاهایتان زردچوبه اضافه کنید حتی به سس‌های (سس سرکه) سالادهایتان.
    تخم رازیانه
    تخم رازیانه به عنوان یک ماده‌ی طبیعی ضداشتها معروف است.اگر اشتهایتان زیاد است عادت کنید که روزانه مقداری تخم رازیانه بجویید. این کار باعث هضم راحت غذا شده و همچنین به خوشبو شدن نفستان نیز کمک می‌کند.
    فلفل تند
    فلفل را یک سلاح واقعی برای مقابله و حذف چربی‌ها بدانید. به خاطر اینکه حاوی ترکیب بسیار قوی به نام «کاپسایسین» است که دخل چربی‌های اضافه را می‌آورد. این ترکیب به افزایش متابولسیم بدن و همچنین کاهش میزان قند خون کمک زیادی می‌کند. توصیه می‌کنیم به غذاهایتان فلفل بزنید به خصوص به منابع غذایی پروتئینی مانند غذاهای حاوی مرغ، گوشت و ماهی.
    وانیل
    وانیل که باشد عطر و طعم بستنی، کیک، انواع شیرینی‌ها و غیره تداعی خواهد شد. وانیل یکی از آن ادویه‌های آرامش‌بخش فوق‌العاده برای مقابله با استرس، اضطراب و نگرانی‌های روزمره است. این ادویه همچنین باعث کنترل گرسنگی شده و میل شدید به پرخوری و هله‌هوله خوری را کاهش می‌دهد. اگر شما هم جزو افرادی هستید که از روی احساسات غذا می‌خورید یعنی زمانی که کسل، بی‌حوصله و یا تنها هستید به سراغ مواد غذایی می‌روید حتماً وانیل را وارد برنامه‌ی غذایی‌تان بکنید. توصیه می‌کنیم به جای قند و شکر به چای و قهوه‌تان وانیل بزنید
    موثرترین برنامه غذایی برای چربیسوزی:
    این برنامه غذایی را بیش از یک ماه پشت سر هم دنبال نکنید، که بعد از پایان رژیم لاغری به روند خوردن غذاهای مناسب و سالم ادامه دهید. مصرف شیرینیجات و غذاهای چرب را به حداقل برسانید. مثلا میتوانید در ازای یک هفته خوردن غذاهای رژیمی و سالم، یک وعده یا یک روز پاداش به خود بدهید و غذاهای غیرمجاز را تنها در این زمان مصرف کنید.
    . در پایان برنامه غذایی هر روز یک نکته برای شما نوشتم که با خواندنش انگیزه بگیرید و با روحیه بیشتری برنامه لاغری را ادامه دهید
    برنامه هفتگی رژیم لاغری
    برنامه روز شنبه (روز اول رژیم لاغری) :
    ناشتا : 2 لیوان آب گرم + 2 قاشق غذاخوری آبلیمو
    صبحانه : 1 کف دست نان ( لواش یا تافتون 2 کف دست ) + 1 قاشق چایخوری مربا یا عسل + 1 قوطی کبریت پنیر + 1 استکان چای + 1 قاشق چایخوری شکر
    یک ساعت پس از صبحانه : 1 لیوان شیر کم چرب
    ساعت ده صبح : 1 عدد میوه + 1 لیوان چای + 2 حبه قند یا 1 عدد بیسکوییت یا 1 عدد خرما
    پیش از ناهار : 2 لیوان آب + 1 عدد میوه
    ناهار : سالاد به هر میزان که میل دارید + 1 کف دست نان ( لواش یا تافتون 2 کف دست ) + 2 عدد دلمه یا 2 عدد کوفته رژیمی
    عصرانه : 1 عدد میوه + 1 لیوان چای + 2 حبه قند یا 1 عدد بیسکوییت یا 1 عدد خرما
    شام : 1 کف دست نان ( لواش یا تافتون 2 کف دست ) + 2 قاشق سالاد الویه رژیمی👇
    نکته روز اول: به هدفت فکر کن. چرا رژیم لاغری رو شروع کردی؟ برای سلامتی؟ برای خوش اندام شدن؟ حالا با خودت تصور کن وقتی به هدفت رسیدی چه حسی داره.🌹
    برنامه روز یکشنبه :
    ناشتا : 2 لیوان آب گرم + 2 قاشق غذاخوری آبلیمو
    صبحانه : 1 کف دست نان ( لواش یا تافتون 2 کف دست ) + 1 قاشق چایخوری مربا یا عسل + 1 قوطی کبریت پنیر + 1 استکان چای + 1 قاشق چایخوری شکر
    یک ساعت پس از صبحانه : 1 لیوان شیر کم چرب
    ساعت ده صبح : 1 عدد میوه + 1 لیوان چای + 2 حبه قند یا 1 عدد بیسکوییت یا 1 عدد خرما
    پیش از ناهار : 2 لیوان آب + 1 عدد میوه
    ناهار : سالاد به هر میزان که میل دارید + 8 قاشق غذاخوری برنج + 1 تکه متوسط مرغ یا گوشت یا ماهی
    عصرانه : 1 عدد میوه + 1 لیوان چای + 2 حبه قند یا 1 عدد بیسکوییت یا 1 عدد خرما
    شام : 1 کف دست نان ( لواش یا تافتون 2 کف دست ) + 1 قوطی کبریت پنیر + 3 عدد مغز گردو
    نکته روز دوم: هدفت رو واقع بینانه انتخاب کن تا دلسرد نشی.🌷🌷
    برنامه روز دوشنبه :
    ناشتا : 2 لیوان آب گرم + 2 قاشق غذاخوری آبلیمو
    صبحانه : 1 کف دست نان ( لواش یا تافتون 2 کف دست ) + 1 قاشق چایخوری مربا یا عسل + 1 قوطی کبریت پنیر + 1 استکان چای + 1 قاشق چایخوری شکر
    یک ساعت پس از صبحانه : 1 لیوان شیر کم چرب
    ساعت ده صبح : 1 عدد میوه + 1 لیوان چای + 2 حبه قند یا 1 عدد بیسکوییت یا 1 عدد خرما
    پیش از ناهار : 2 لیوان آب + 1 عدد میوه
    ناهار : سالاد به هر میزان که میل دارید + 1 کف دست نان ( لواش یا تافتون 2 کف دست ) + 2 عدد کتلت یا کوکو
    عصرانه : 1 عدد میوه + 1 لیوان چای + 2 حبه قند یا 1 عدد بیسکوییت یا 1 عدد خرما
    شام : 1 کف دست نان ( لواش یا تافتون 2 کف دست ) + 1 تکه کوچک مرغ یا گوشت یا ماهی (به اندازه 2 انگشت)
    نکته روز سوم: غذاهای ناسالم (غذاهای ممنوع در رژیم لاغری) رو توی خونه نگه ندار تا وسوسه نشی
    برنامه روز سه شنبه :
    ناشتا : 2 لیوان آب گرم + 2 قاشق غذاخوری آبلیمو
    صبحانه : 1 کف دست نان ( لواش یا تافتون 2 کف دست ) + 1 قاشق چایخوری مربا یا عسل + 1 قوطی کبریت پنیر + 1 استکان چای + 1 قاشق چایخوری شکر
    یک ساعت پس از صبحانه : 1 لیوان شیر کم چرب
    ساعت ده صبح : 1 عدد میوه + 1 لیوان چای + 2 حبه قند یا 1 عدد بیسکوییت یا 1 عدد خرما
    پیش از ناهار : 2 لیوان آب + 1 عدد میوه
    ناهار : سالاد به هر میزان که میل دارید + 8 قاشق غذاخوری برنج + نصف سیخ کباب کوبیده یا برگ یا جوجه یا ماهی
    عصرانه : 1 عدد میوه + 1 لیوان چای + 2 حبه قند یا 1 عدد بیسکوییت یا 1 عدد خرما
    شام : سالاد به هر میزان که میل دارید + نصف پیتزا یا 3 سیخ جگر کباب شده + 1 عدد نان ساندویچی
    نکته روز چهارم: اگه تا اینجا با رژیم لاغری پیش اومدی به خودت جایزه بده. 🎁 مثلا فیلم مورد علاقه تو ببین یا چیزی که چند وقت بود میخواستی بخر.
    برنامه روز چهارشنبه :
    ناشتا : 2 لیوان آب گرم + 2 قاشق غذاخوری آبلیمو
    صبحانه : 1 کف دست نان ( لواش یا تافتون 2 کف دست ) + 1 قاشق چایخوری مربا یا عسل + 1 قوطی کبریت پنیر + 1 استکان چای + 1 قاشق چایخوری شکر
    یک ساعت پس از صبحانه : 1 لیوان شیر کم چرب
    ساعت ده صبح : 1 عدد میوه + 1 لیوان چای + 2 حبه قند یا 1 عدد بیسکوییت یا 1 عدد خرما
    پیش از ناهار : 2 لیوان آب + 1 عدد میوه
    ناهار : سالاد به هر میزان که میل دارید + 3/4 سیخ کباب کوبیده یا برگ یا 2 عدد تخم مرغ آب پز
    عصرانه : 1 عدد میوه + 1 لیوان چای + 2 حبه قند یا 1 عدد بیسکوییت یا 1 عدد خرما
    شام : سالاد به هر میزان که میل دارید + 1 کاسه لوبیای پخته یا 1 کاسه سوپ سبزیجات
    نکته روز پنجم: اگه وسوسه شدی و چیزی خارج از برنامه رژیم لاغری خوردی، دلسرد نشو. اشکالی نداره. نذار یه لغزش کوچک از راه رسیدن به هدف منحرفت کنه.🏋️‍♂️
    برنامه روز پنجشنبه :
    ناشتا : 2 لیوان آب گرم + 2 قاشق غذاخوری آبلیمو
    صبحانه : 1 کف دست نان ( لواش یا تافتون 2 کف دست ) + 1 قاشق چایخوری مربا یا عسل + 1 قوطی کبریت پنیر + 1 استکان چای + 1 قاشق چایخوری شکر
    یک ساعت پس از صبحانه : 1 لیوان شیر کم چرب
    ساعت ده صبح : 1 عدد میوه + 1 لیوان چای + 2 حبه قند یا 1 عدد بیسکوییت یا 1 عدد خرما
    پیش از ناهار : 2 لیوان آب + 1 عدد میوه
    ناهار : سالاد به هر میزان که میل دارید + 8 قاشق غذاخوری برنج ساده یا عدس پلو یا لوبیا پلو + 1 تکه متوسط مرغ یا گوشت
    عصرانه : 1 عدد میوه + 1 لیوان چای + 2 حبه قند یا 1 عدد بیسکوییت یا 1 عدد خرما
    شام : سالاد به هر میزان که میل دارید + 1 لیوان عدس پخته یا 1 لیوان شیر + 2 عدد نان سوخاری
    نکته روز ششم: از میان وعده های سالم و غذاهای مجاز رژیم لاغری استفاده کن تا دچار گرسنگی شدید نشی. گرسنگی شدید دشمن رژیمه.
    برنامه روز جمعه :
    ناشتا : 2 لیوان آب گرم + 2 قاشق غذاخوری آبلیمو
    صبحانه : 1 کف دست نان ( لواش یا تافتون 2 کف دست ) + 1 قاشق چایخوری مربا یا عسل + 1 قوطی کبریت پنیر + 1 استکان چای + 1 قاشق چایخوری شکر
    یک ساعت پس از صبحانه : 1 لیوان شیر کم چرب
    ساعت ده صبح : 1 عدد میوه + 1 لیوان چای + 2 حبه قند یا 1 عدد بیسکوییت یا 1 عدد خرما
    پیش از ناهار : 2 لیوان آب + 1 عدد میوه
    ناهار : سالاد به هر میزان که میل دارید + 1 کف دست نان ( لواش یا تافتون 2 کف دست ) + 1 تکه متوسط مرغ یا گوشت یا ماهی
    عصرانه : 1 عدد میوه + 1 لیوان چای + 2 حبه قند یا 1 عدد بیسکوییت یا 1 عدد خرما
    شام : سالاد به هر میزان که میل دارید + 3 عدد سیب زمینی یا 3 عدد لبوی متوسط پخته
    نکته روز هفتم: اگه در مدتی که رژیم لاغری گرفتی خواستی رستوران بری از قبل برنامه ریزی کن. منوی رستوران رو از قبل پیدا کن و ببین چی میتونی بخوری. قبل از رفتن یه لیوان آب بخور.
    نکته های مهم رژیم لاغری:
    » روزانه حداقل 6 – 8 لیوان آب بنوشید.
    » هر لقمه را حداقل 10 بار بجوید سپس قورت دهید.
    » تنها مجاز به وزن کردن خود هر 2 هفته یک بار میباشید.
    » وعده های غذایی را در پیش دستی و با چنگال کوچک میل کنید.
    » تا 30 دقیقه پس از صرف غذا از خوابیدن و استراحت خوددداری کنید.
    » به جای 1 لیوان شیر میتوانید 1 لیوان دوغ یا 1 لیوان ماست کم چرب میل کنید.
    » روی سالاد خود میتوانید 1 قاشق چایخوری آبلیمو یا روغن زیتون یا سرکه اضافه کنید.
    » میتوانید گوشت یا مرغ را جایگزین کوفته و دلمه نمایید.
    » حتما تمام وعده های غذایی را میل کنید تا کاهش وزن سریع تری داشته باشید.
    » میتوانید در کنار گوشت یا مرغ از 2 قاشق غذاخوری آب خورشت نیز استفاده کنید.
    » در این رژیم لاغری شما هفته ای 1 تا 3 کیلوگرم بسته به اضافه وزن تان کم میکنید. پس از این که وزن اضافه شما به نصف کاهش یافت مقدار پنیر نصف میشود. برنج 5 قاشق غذاخوری میشود. کوکو یا دلمه 1 عدد میشود و سیب زمینی یا لبو 2 عدد میشود.
    غذاهای آزاد رژیم لاغری:
    هویج، خیار، گوجه فرنگی، قارچ، کلم، گل کلم، کاهو، شلغم، سبزی خوردن و انواع سبزیجات خام آزاد است.
    غذاهای ممنوع 🚫 رژیم لاغری:
    بستنی ، کره ، خامه ، پفک ، چیپس ، تنقلات ، شیرینی ، آجیل
    ورزش مخصوص رژیم لاغری :
    – شکم خود را تو بکشید و به مدت 7 دقیقه راه بروید. این ورزش را روزی 3 بار باید انجام دهید و نیازی به انجام ورزش دیگری نیست.
    حرف آخر:
    بعد از دو هفته که خودتون رو وزن کردید و نتیجه رو دیدید جشن بگیرید و از خودتون تشکر کنید.